English
۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت
هاجر شهرکرد
 
هر كه نفسي را از مرگ نجات دهد مانند آن است كه همه مردم را حيات بخشيده است. "قرآن كريم"
سخن روز:
معرفی واحد

اهداف:         

     ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

      افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان

       فعالیت در راستای اهداف استراتژيك  

        شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات:

1-       دريافت شکايات کتبي و شفاهي

2-    بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي

3-    ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط

4-    بررسي شکايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع

5-    ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشکي و ... ) مي باشد.

6-    مراجعه به واحد مربوطه  در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

7-    ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط

8-    شرکت در جلسات مرتبط با شکايات درماني

9-    همکاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشکي

    10-    تهيه گزارش عملکرد واحد رسيدگي به شکايات

11-  انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني

                                                      

   محل واحد:بلوک سی-طبقه اول-دفتر رسیدگی به شکایات-تلفن:2225519 و یا 2220016و داخلی227

                                             مسئول رسیدگی به شکایات:سرکار خانم متین     

 


امتیازدهی
میانگین امتیازها:3.33 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
width=6
width=8
تعداد بازدیدکنندگان امروز 34 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 24 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 316710 تعداد کاربران بر خط 1 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal