English
۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر
هاجر شهرکرد
 
هر كه نفسي را از مرگ نجات دهد مانند آن است كه همه مردم را حيات بخشيده است. "قرآن كريم"
سخن روز:
نحوه دریافت شکایات
نحوه ی دریافت شكایات
۱. نامه :
 بخش عمده ی كار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد كه از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع ميشود. 
 نامه هاي خود را مي توانيد :
به آدرس : شهرکرد- خیابان ورزش-مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) - واحد رسيدگي به شکايات ارسال نمایند.  .

۲. تلفن :
 
عده ای از مردم شكایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به كارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقيم واحد رسيدگي به شکايات 2225519 ميباشد و يا با  شماره 2220016  داخلي 227  تماس بگيريد. 
۳. مراجعه ی حضوری شاكیان: 
با توجه به مسایل و مشكلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است كه این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی كه نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شکايت خود به  واحد رسيدگي به شکايات بيمارستان که در بلوک سی ،طبقه همکف ، قرار دارد مراجعه فرمائيد. 

۴. فرم رسيدگي به شکايات: 
در سايت بيمارستان اين امکان فراهم شده است که با تکميل فرم رسيدگي به شکايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشکلات راحتر و سريعتر انجام گيرد.شما مي توانيد با کليک بر روي فرم زير،انتقاد يا شکايت خود را اعلام  نمائيد
.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
width=6
width=8
بازدیدکنندگان امروز 4 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 43 کل بازدیدکنندگان 323876 کاربران بر خط 0 کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal