اهم شرح وظايف مسئول واحد :
*نظارت بر صحت عملکرد واحد ترخيص و پيگيری مطالبات مربوط به فرانشيزهای دريافتی
*نظارت و کنترل بر صحت وصولی های درآمد بخش های خدمات سرپايی و واريز به حسابهای غير قابل برداشت مرکز طبق قوانين و مقررات مالی دانشگاه
*پيگيری مستمر وصول م طال بات بيمه ای تا مرحله واريز به حسابهای دولتی غير قابل برداشت
*تهيه و تنظيم گزارشات درآمدی ماهيانه و هماهنگی با واحد درآمد دانشگاه در رابطه با اين گزارشات و ارائه به مديريت مافوق
*تقسيم کار بين کارکنان واحد ترخيص و نظارت بر عملکرد روزانه آنها
*پاسخگويی به مراجعين
*انجام ساير امور محوله
شرح خدمات واحد ترخيص:
1. کنترل پرونده از نظر نماينده اسناد .
2. تهيه ليست پرونده های ترخيص شده بيماران .
3. کنترل پرونده از نظرمهر وامضاء مربوطه .
4. کنترل پرونده از نظر تسويه حساب داروخانه ،آزمايشگاه ، راديولوژی و غيره .
5. کنترل کدهای عمل جراحی ويزيت ها و مشاوره ها .
6. تحويل پرونده های دارای صورتحساب به واحد صندوق .
7. اجرای دستورالعملها وبخشنامه ها در خصوص نحوه ترخيص بيماران .
8. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سيستم مديريت کيفيت .
9. انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق .