نحوه ی دریافت شکایات
۱ . نامه :
بخش عمده ی کار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد که از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع میشود.
نامه های خود را می توانید :
به آدرس : شهرکرد- خیابان ورزش-مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) - واحد رسیدگی به شکایات ارسال نمایند. . ۲. تلفن : عده ای از مردم شکایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به کارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقیم واحد رسیدگی به شکایات ۲۲۲۵۵۱۹ میباشد و یا با شماره ۲۲۲۰۰۱۶ داخلی ۲۲۷ تماس بگیرید. ۳. مراجعه ی حضوری شاکیان: با توجه به مسایل و مشکلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است که این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی که نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه یا پیگیری شکایت خود به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان که در بلوک سی ،طبقه همکف ، قرار دارد مراجعه فرمائید. ۴. فرم رسیدگی به شکایات: در سایت بیمارستان این امکان فراهم شده است که با تکمیل فرم رسیدگی به شکایات ، مراحل بررسی و تجزیه و تحلیل مشکلات راحتر و سریعتر انجام گیرد.شما می توانید با کلیک بر روی فرم زیر،انتقاد یا شکایت خود را اعلام نمائید.